Ürün Etiketleri Ürünlerin Perakende Sektöründe Öne Çıkmasına Yardımcı Olur

Ürün Etiketleri Ürünlerin Perakende Sektöründe Öne Çıkmasına Yardımcı Olur

Ürün Etiketleri Ürünlerin Perakende Sektöründe Öne Çıkmasına Yardımcı Olur
Ürün Etiketleri Ürünlerin Perakende Sektöründe Öne Çıkmasına Yardımcı Olur

Süpermarket Koridorunda Öne Çıkan Ürünlere Yardımcı Olmak için Özel Kaplamaların ve Ürün Etiketlerinin Kullanılması Geleneksel olarak Ürün etiketleri ve ambalajları, günlük malların taşınması, depolanması ve korunması da dahil olmak üzere tamamen işlevsel amaçlar için geliştirilmiştir ve kullanılmıştır. Şimdi, ürün etiketlerinin ve paketlemenin satış, iletişim, reklam, markalaşma ve ürün güvenliğini sağladığı farklı bir dünyada yaşıyoruz. Alışveriş de değişti. Günümüzün en genç yetişkinleri, Millennials, her tür teknolojiyi kullanabilen ve perakendecilerin onlara sunduğu şeylerle sürekli olarak ilgilenen dijital olarak anlayışlı müşterilerdir. Özellikle, duyulara hitap eden ve gerçekten öne çıkan ambalajlama ile “deneyimsel bir satın alma” deneyimi istiyorlar.

Raf çekiciliği uzun zamandır pazarlama kampanyalarının kalbinde yer alıyor ve bir pakete uygulanan özel kaplamalar bir ürünün çekiciliğini artırabilir. Bununla birlikte, basit parlak ürün etiketleri ve tek başına paketleme artık bir rafta öne çıkmak için gereken farklılaşmayı artık eklememektedir. Sadece herhangi bir mağaza koridorunda yürüyün ve satın almak istediğiniz ürünü bulmaya çalışın. Hepsi çekici, parlak ürün etiketlerinin ve paketlerinin büyük bir kaleydoskopuna karışmış gibi görünüyor.

Bundan kaçınmak ve ürünü farklılaştırmak için, bazı ürünler ürün etiketlerine ve ambalajlarına çeşitli özel efekt kaplamaları eklenerek geliştirilmiştir. Parıltı, inci veya metalik kaplamalar, görsel kontrast, stimülasyon ve farklılaşma sağlamak için kontrast mat ve parlak efektlerle birleştirilebilir.

Satın Alma Noktası Reklam Sektörü (POPAI) tarafından yapılan bir araştırmaya göre, bir paket izlenim yaratmak için üç ila yedi saniyeye sahip. Alışveriş yapanların yalnızca yüzde 58’i planlamadıkları bir şeyi satın alıyor. Alımların sadece yüzde 24’ü önceden planlanıyor. Tüketiciler rafta yaklaşık 1.700 paket ve marka gördüklerinde, ambalaj ve ürün etiketleri öne çıkmalı ya da dürtü alımları gerçekleşmeyecektir.

Etiket malzemelerinin özellikleri ve market etiketlik , raf etiketlik , etiketlik profil hakkında daha fazla bilgi için, 0216 593 01 59 numaralı telefon dan bizi arayın,sosyal medyadan ulaşın veya info@erkaplastik.com.tr adresine e-posta gönderin.